Kezdőlap Részek Szereplők Képek
1.rész "Vége a nyárnak" + Új kinézet
2016. október 22., szombat, október 22, 2016
Sziasztok!

A mai napon sikerült végre megírnom az első részt!
Sok időbe telt, de legalább készen van.
Remélem tetszeni fog! Ha igen/nem nyugodtan
írjatok a Chat-be, válaszolok, tippeket
megfogadok, mivel kezdő író vagyok, de
próbálkozom. Igaz, hogy nagyon rövid rész lett, 
de a második - ígérem - hosszabb lesz :)
Na, igen. Hoztam egy új kinézetet,
amit már ki is húztam a "Próbálkozások" részlegből.
Remélem sokan olvastok!

Ölelés: Shay 



Ez a nap is eljött. A nyár utolsó napja.. Olyan gyorsan eltelt, de nem bánom, mert végig Noahval voltam. A legtöbb időt a strandon töltöttük. Annyi nyári képünk van egymásról, hogy szerintem elfoglalja az összes helyet a telefonunkon. Megosztottam egy képet a Facebookon és 126 ember lájkolta! El tudjátok ezt hinni? A magamról készített képeket - ha kirakom - legfeljebb 30-40 ember lájkolja. Na, de mindegy. Még van 19 óránk és 30 percünk az iskola kezdetéig. Igen, számolom.. A lényeg, hogy a reptéren vagyok és 10 perc múlva találkozom Noahval. A nyár utolsó másfél hetét Franciaországban töltötte. Mindennap beszéltünk és képeket is küldött, hol magáról, hol Franciaországról, ahogy megígérte. Szerette volna, ha Én is megyek vele, de kiderült, hogy az anyja is megy. Hát igen....Az apjával és a 2 bátyjával él, az anyja elhagyta Őket mikor Noah még 2 éves volt. Noah nagyon szomorú volt, mondhatni "depressziós" is, már amennyire egy 3 éves gyerek lehetett. Aztán megismerkedtünk. 4 évesek voltunk. Akkor még csak sima barátok voltunk. 6 évesen, úgy lettünk legjobb barátok, hogy megpróbált megenni egy plüss macit, - igen, ennyire okos volt - beragadt a szájába, Én meg heimlich fogással segítettem neki. A tanár le is szidta..Elfutott. Kerestem fél órát, majd az udvaron találtam rá. Az egyik padon ült és térdeire támaszkodott, arcára tapasztotta kezeit. Leültem mellé és ráraktam a kezem a hátára. Elkezdett sírni. Magamhoz öleltem és azt mondta, hogy Én vagyok a legjobb barátja, mire viszonoztam. Tehát így lettünk legjobb barátok. A 10 percből a végén fél óra lett, amit nem is csodálok ekkora reptéri forgatagban. A tömeg hatalmas, fülsüketítőek a hangok ahogy a felnőttek üvöltenek a gyerekekkel és keresik a saját bőröndjüket amit nem találnak, mert millió másik ugyan olyan van a szalagon, és ezért egyre idegesebbek. Amíg vártam megpróbáltam analizálni az embereket és hogy ki miért van itt. Az Én tartózkodásomnak oka a legjobb barátom, de szerintem legalább egy olyan ember van itt, aki egy zűrös kapcsolatból kilépve a dilis exétől menekül, és olyan is akad aki egy üzleti útra megy, nyaralni készül vagy csak átruccan a szeretőjével egy másik országba egy-két hétre. És bármennyire is meg van a reptérnek a maga sajátos varázsa és dinamikája, egyben nagyon szomorú is mert van aki egyedül vág neki valami újnak, amiről nem is tudhatja, jó lesz-e, búcsúzni kell, mindenki száját egy "hamarosan újra találkozunk" hagyja el, de lehet hogy már sose találkoznak újra bizonyos okokból. Pont ezért is féltem mindig repülni, de kiskoromban Apa mindig azzal vigasztalt meg, hogy nyugodjak meg, mert mindig lesz mellettem valaki, főleg Noah. Igaz, hogy figyeltem, de nem jó felé. Noah ordítja a nevem és kalimpál jobb kezével. 15 méter távolság választ el tőle. Az egyik pillanatban int még egy utolsót, fejbe vágja vele az egyik bátyját, ledobja a cuccait és felém rohan. Felkap, megpörget, majd lerak. Olyan erősen ölel, hogy alig kapok levegőt. Mintha már 2 éve nem látott volna. 

-Hééé! Muszáj megfojtani? - nevettem karjai közt.
-Sajnálom, de túlságosan hiányoztál Cem! - engedett el.
-Mint ha te nem hiányoztál volna! - duzzogtam.
-Mindjárt megsajnállak! - nevetett majd megsimította az arcom.
-Khm, khm - vágott közbe Mick - Cem....Mi is itt vagyunk - nevetett.
-Mick, Isaak! - mosolyogva öleltem meg Noah 2 bátyját.
-John...- félig nevetve léptem közelebb Noah apjához.
-Örülök, hogy látlak Cemy! - nevetett, mire visszaléptem Noahhoz, aki rögtön átkarolt.


Noah anyja megsértődött, fogta bőröndjeit, majd elment, hogy újabb repülőjegyet vegyen Moszkvába. Igen, Alexis Moszkvában él, új férjével és 2 gyerekével. Isaak mutatott róluk képet, mivel Ő már többször látogatta Alexist. Van egy 10 éves aranyos kislánya és egy 12 éves fia is. Mick viszont utálja az anyjukat, amiért elhagyta Őket. John szeretné, ha Alexis több időt töltene a fiúkkal, de még Noah is alig szeretné látni Őt. John megengedte, hogy Noah ma nálunk aludjon. Írtam a bátyámnak Mattynek, mire Ő is megengedte. Kimentünk a kocsihoz és beültünk a 7 személyes autóba. Elől vezetett John, mellette Mick. A középső három ülésen Isaak és Noah között ültem. Noah egész végig arról beszélt, hogy milyen kajákat ettek. Minden mondat után elnevettem magam. Lassan hazaértünk. Noahval elköszöntünk mindenkitől, majd megvártuk amíg elmennek. Előkotortam a táskámból a kulcsom. Már este fél tíz volt. Beszélgettünk a nappaliban és aminek Noah a legjobban örült, az a vacsi volt. Megettük, majd vállalta, hogy elmosogat. Felrohantam egyenesen a fürdőbe és engedtem vizet. Beültem a kádba, mire meghallottam a telefonom csengését. Kimásztam, magam köré csavartam egy törölközőt és berohantam a szobámba. Mire odaértem már lerakták. Ismeretlen szám. Visszaraktam a telefonom a szekrényre és gyorsan felvettem egy Calvin Klein fehérneműt, majd elővettem egy sima fekete felsőt. Ez alatt Noah elment zuhanyozni. Már fáradt voltam, ráadásul holnap suli. Befeküdtem az ágyba és már aludtam is. Már csak annyit éreztem, hogy Noah befekszik mellém és ránk húzza a takarót.
>0 comments
older newer