Kezdőlap Részek Szereplők Képek
3.rész "Mit tettél?!"
2017. március 11., szombat, március 11, 2017
Sziasztok!
Sajnálom a sok kihagyást, sok dolgom volt, csak telefonon tudtam netezni, ott meg nem tudtam volna normálisan megírni a 3.részt. Még így is elég rövid rész lett és még olvasókat is veszítettem. Szóval megpróbálok többet írni az oldalra, jó lenne, ha az olvasóim visszajeleznék, hogy jó/rossz a sztori. Remélem tetszeni fog ez a *rövid* rész.
xoxo Shaylen


Kavarogtak az érzéseim. Sírtam, mégis boldog voltam. De ezek, akkor sem örömkönnyek voltak. Az SMS Noahtól jött. Azt írta, hogy Isaakkal baj történt. Semmi részletet nem tudok. Csak annyit, hogy kórházban van. Noah megírta, hogy melyikben és rögtön rohantam. Fél óra múlva odaértem. Megrohamoztam a portánál ülő nőt. Elmondta, hogy a 3. emeleten, az északi szárnynál a 96. ajtó Isaak szobája. Siettem, ahogy csak tudtam. Befordultam az északi szárnyba és megláttam Noaht, Micket és Johnt. Megindultam feléjük, mire Noah meghallotta a magassarkúm kopogását és felém fordult. Odaértem és sírva, a nyakába borultam. Egy kis ideig még sírtam, de Noah megnyugtatott. Odajött hozzánk egy orvos és elmagyarázta, hogy Isaaket meg kell műteni. Azt mondta az orvos, hogy Isaak kezét valami egy 10 cm-es csíkban felvágta, egészen a csontjáig, ráadásban még kómában is van. Újra elsírtam magam, mire Noah magához szorított. Az orvos szerint, Isaak még 1-2 hétig kómában lesz, addig ellátják a sebet. Megmondta, hogy menjünk haza, minden rendben lesz. John azt mondta, hogy aludjak ma náluk. Kimentünk a kórházból egyenesen Mick kocsijába. 20 zsebkendőt sírtam tele az úton. Noah egyfolytában nyugtatott, de nem tudtam elképzelni mi lesz velem Isaak nélkül.. Féltem, hogy Isaak nem gyógyul meg.. De tudtam, hogy Noah mellettem áll és én is mellette. Lassan elértünk Noahék házához, kiszálltunk a kocsiból. Beléptünk a házba, John gyorsan összedobta a vacsorát, ami csirke curry volt. Vacsora közben már jobb kedvem volt, mert Mick és Noah megnevettettek a vicceikkel. Noah-val felmentünk az emeletre, hogy előkészítsük a vendégszobát, - ami már olyan, mintha csak az enyém lenne, annyit aludtam már itt - Noah odaadta az egyik pólóját és egy boxerét. Elmentem a fürdőszobába, ahova elvittem a telefonom is. Megengedtem a vizet, addig beállítottam a telefonomon egy lejátszási listás. Természetesen volt benne Melanie Martinez, Ariana Grande, Justin Bieber és One Direction is. 16 számot állítottam be, majd elzártam a vizet és beültem a kádba. Elindítottam a listát és azon gondolkoztam, hogy mik is történtek az elmúlt 3 évben... Jók és rosszak... Egyaránt...

**EGY NAPPAL KÉSŐBB, 20:45, CAMERON LAKÁSA, NOAH SZEMSZÖGE**

-Cameron! Itthon vagy? - kérdeztem, miközben beléptem Cam albérletébe. Nem kaptam választ. Szuper! Biztos valami rosszat tett, mert délelőtt, amikor hazahoztam még sírt a bátyám miatt, amit nem csodálok, mert nagyon szereti. Elővettem a telefonom és hívni kezdtem Cameront. Hallottam, a csengőhangját az emeletről. Felrohantam, egyenesen a fürdőbe. Azt hittem ott lesz Cam is, de csak a telefonja... Most mit csináljak? Cameron, miért csinálod ezt?! Körberohantam a házat, csak Cam szobáját nem, úgyhogy berontottam és olyat láttam, amit Cameron sose tett volna. 4 üveg alkohol és egy kisebb kés a földön, mellette kis tócsában vér. Ilyen nincs! Cameron nem ilyen! Miután összeszedtem az üvegeket, odamentem az íróasztalhoz, ahol egy cetli volt. Pillow Road 19. Bekapcsoltam Cam gépét és rákerestem. Facebookon volt kint róla elég sok információ.. Jó sok komment, miszerint egy szar hely, a dolgozók leitatják a vendégeket..(?) Cameron is biztos odament. Mielőbb oda kell mennem és megmenteni a legjobb barátomat a veszélytől.

**FÉL ÓRA MÚLVA, THUMBS BAR**

Ahogy odaértem egyből keresetem Camet. Meg is találtam, a bárpultnál ült, együtt nevetett a pultos sráccal.. Így még sosem láttam őt... Göndör, barna haja egyszerűen vállára omlik, egy rövid, combközépig érő fekete koktélruhában, fekete magassarkúban.. Eltátottam a számat a látványtól.. Elbambultam, mire visszarázódtam Cameron már nem ült ott. Odamentem a pultos sráchoz, ajkaimat szóra bírtam.

-Hé! Az előbb itt volt egy lány, nem láttad merre ment? - kérdeztem rekedtes hanggal.
-Sok lány volt már itt - mosolygott pajkosan - pontosabba kit is keresel?
-Barna haj, fekete koktélruha... - mondtam, mire a srác értetlenül nézett rám - az előbb itt nevetgéltetek!
-Jaaa!! - esett le neki - Cameron - mosolygott.
-Ja, na hol van?
-Elment táncolni, ha megfordultál volna előbb, nem kellett volna egy ilyen sráccal beszélgetnem - röhögött.

Megfordultam és gyors tempóban mentem Cameron felé. Megragadtam a karját és kihúztam a táncoló tömegből, egyenesen az utcára.

-Naaa! Most miért kellett kijönnöm? - nyafogott.
-Mégis, hogy képzelted ezt? - emeltem fel a hangom.
-Mit? Hogy szórakoztam? - nevetett - Neked is ezt kéne tenned Noah - lépett közelebb, majd ingem gallérjába akasztotta mutatóujját.
-Cameron - kicsit hátrébb léptem, mire Ő közelebb jött, megint - Te nem így szoktál szórakozni. Neked az a szórakozás, ha otthon ülsz, nézed a TV-t és pizzát eszel. 
-Noah, drágám. Én már nem az vagyok. Megváltoztam, legalábbis meg fogok változni - mondta, majd még közelebb lépett hozzám, így testünk teljesen összesimult.

Kezet ismét felvezette ingemhez, majd a felső három gombot szétpattintotta. Lábujjhegyre állt, már amennyire a magassarkú engedte és megcsókolt. MEGCSÓKOLT! Ellenkeznem kellene, de mégis visszacsókolok, kezeim akaratom ellenére derekára csúsznak. Belemosolyog a csókba, majd amennyire sikerül, elballagunk a legközelebbi falhoz és neki nyom. Kezeim lejjebb csúsznak fenekére, majd lassan belemarkolok, mire beleharap alsó ajkamba. Abba kéne hagynom, de már nem bírom. Cameron vadul falja ajkaim, kezei nyakam köré fonódtak. Lassan elváltam ajkaitól, áttértem nyakára, érzékeny pontját megszívtam, mire halkan felnyögött. Kezeivel belemarkolt hajamba, mire eltoltam magamtól és kérdőn nézett rám.

-Ezt folytassuk valahol máshol - mosolyogtam rá. Bólintott, megfogtam a kezét, majd a legközelebbi szálloda felé vettük az irányt.

**FOLYTATJUK**
>0 comments
older newer